Страховка авто в Україні: водіям розповіли, скільки коштує найдешевша у 2025 році.


З 1 січня 2025 року в Україні набув чинності закон про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників автотранспорту. Вартість страховки тепер залежить від конкуренції між страховими компаніями та їх фінансових ризиків.
Згідно з новим законом, сума компенсації на ремонт автомобілів зросте до 250 000 гривень, а на лікування постраждалих від ДТП - до 500 000 гривень. Крім того, була скасована франшиза, тому страхова компанія повністю відшкодовуватиме збитки, не вираховуючи гроші з винуватця ДТП. Особам з інвалідністю та учасникам бойових дій надається знижка 50% на вартість полісу автострахування. Процедура відшкодування збитків також змінилась, тепер страховка включає в себе ремонт без урахування зносу, і компанія може безпосередньо оплатити ремонт на офіційній СТО.
Крім того, з 2025 року введено систему моніторингу автоцивілки через камери спостереження. Кількість штрафів для водіїв без страховки може бути необмеженою.
Найдешевший поліс страхування для легкового автомобіля з об'ємом двигуна до 1600 см³, зареєстрованого у Києві, пропонується компанією "Еталон" за 4 173 грн на рік. INGO, Європейський страховий альянс та Страхова група ТАС також пропонують доступні поліси, а найдорожча страховка пропонується компанією Uniqa за 5 434 грн.
Однак, при виборі страховки важливо не тільки орієнтуватися на ціну, але й на терміни отримання виплат. За даними МТСБУ, ВUSO може виплачувати компенсацію протягом 30 днів, INGO - протягом 65 днів, а компанія "Еталон" - протягом 110 днів.
У разі, якщо вартість збитків перевищує встановлені ліміти, страхові компанії пропонують додатковий поліс добровільного страхування цивільної відповідальності.
Читайте також
- Українцям дозволять обирати будь-який ТЦК: як зміняться правила мобілізації
- Як українцям отримати постійне проживання в Іспанії: повний гід для переселенців
- Зеленський анонсував масове виробництво балістики "Сапсан"
- ISW оцінив, як вплине на війну в Україні конфлікт на Близькому Сході
- "Водії - не дійні корови": Попенко запропонував китайський підхід замість штрафів
- УБД чи ветеран війни: хто отримує більше пільг та у чому різниця статусів