OpenAI домінує на корпоративному ринку штучного інтелекту.


OpenAI лідер у корпоративних витратах на штучний інтелект
Згідно з AI-індексом Ramp, більше американських компаній оплачують підписки на продукти OpenAI, випереджаючи конкурентів. Зараз 32,4% підприємств використовують моделі та інструменти штучного інтелекту від OpenAI, що є значним зростанням у порівнянні з минулими місяцями.
Інші компанії, наприклад Anthropic та Google, показують менш вражаючі результати. Тільки 8% бізнесів використовують продукти Anthropic, а підписки на AI-рішення від Google навіть зазнали падіння.
"OpenAI продовжує залучати клієнтів швидше, ніж будь-який інший бізнес на платформі Ramp", – зазначив економіст Ramp Ара Харзіан.
У той самий час, індекс Ramp має свої обмеження, оскільки враховує лише певні компанії та види витрат. У квітні OpenAI повідомила про значне збільшення корпоративних користувачів, що, ймовірно, суттєво позитивно позначиться на прибутковості компанії у майбутньому.
Також варто відзначити, що OpenAI розглядає можливість стягувати високі платежі від бізнес-клієнтів за використання спеціалізованих AI-"агентів" у своїх завданнях.
Читайте також
- Найпотужніша ГЕС у світі — де збудували та як працює
- Квартири більше не в пріоритеті — на що перейшли українці
- Номінали долара — які іноземні купюри варто брати в обмінниках
- Ціни на кукурудзу і кабачки у Львові — що подорожчало
- Паливний ресурс — яка країна світу має найбільші запаси вугілля
- Спека б'є по цінах — в Одесі стрімко дорожчає "молочка"