Нова пошта скасувала плату за одну із послуг після підвищення тарифів.


Зміни в політиці повернення посилок компанією "Нова пошта"
Українська компанія "Нова пошта" оголосила про нові правила повернення посилок. Тепер клієнти зможуть повертати посилки без додаткових витрат, якщо одержувач відмовляється забрати їх або товар не підійшов до покупця. Раніше за ці операції стягувалась комісія у розмірі 0,5% від вартості посилки, але тепер ця плата буде скасована. Це полегшить повернення для користувачів "Нової пошти" і стане особливо корисним для клієнтів інтернет-магазинів. За даними компанії, щомісяця приблизно 1,3 мільйонів посилок повертаються відправникам, а витрати на ці операції складали 9,4 мільйона гривень.
Підвищення тарифів на доставку
Це нововведення відбувається на фоні підвищення тарифів на доставку, яке "Нова пошта" запровадила з 1 жовтня. Середня вартість послуг збільшилася на приблизно 10 гривень за відправку.
Читайте також
- Укрзалізниця запустить поїзд зі спеціальними зручностями: що увійде до "пакету"
- Спеки чекати не варто: синоптик Діденко попередила українців про негоду
- Без прав та реєстрації: за кермо якого транспорту можна "безкарно" сідати водіям
- Українцям пояснили, як розпізнати фальшивку під час обміну доларів
- Лукашенко "великодушно" звільнив Тихановського та інших опозиціонерів після візиту Келлога
- "Хоче не тільки всю Україну": Зеленський назвав такі цілі Путіна