Нова пошта скасувала плату за одну із послуг після підвищення тарифів.


Зміни в політиці повернення посилок компанією "Нова пошта"
Українська компанія "Нова пошта" оголосила про нові правила повернення посилок. Тепер клієнти зможуть повертати посилки без додаткових витрат, якщо одержувач відмовляється забрати їх або товар не підійшов до покупця. Раніше за ці операції стягувалась комісія у розмірі 0,5% від вартості посилки, але тепер ця плата буде скасована. Це полегшить повернення для користувачів "Нової пошти" і стане особливо корисним для клієнтів інтернет-магазинів. За даними компанії, щомісяця приблизно 1,3 мільйонів посилок повертаються відправникам, а витрати на ці операції складали 9,4 мільйона гривень.
Підвищення тарифів на доставку
Це нововведення відбувається на фоні підвищення тарифів на доставку, яке "Нова пошта" запровадила з 1 жовтня. Середня вартість послуг збільшилася на приблизно 10 гривень за відправку.
Читайте також
- Ваучери на навчання: названі найпопулярніші професії
- "Не за наш рахунок": Китай попередив про наслідки укладання угод зі США
- Тарифи Трампа вплинули на відносини між країнами Перської затоки та Азії
- "Доступні кредити": як бізнес використовує пільгові займи
- Енергетика, оборона, інновації: які сектори матимуть перевагу на Ukraine Recovery Conference 2025
- Рейтинг схвалення Трампа впав до найнижчого рівня з початку другої каденції